Hello-hello


Suttit och fyllt i massa grejer till ett jobb jag sökt. Säger inte vad ;)
Så nu kan jag må bra när jag mailar ams imorn och ska redovisa hur många jobb jag sökt, kanske inte super många men jag har försökt iaf ;)

Efter kursen, gick jag upp och myste med malin, kaffe och prat. sen åkte vi och hämtade W på dagis, sen hem till mormor och morfor och klippte. Sen har vi avrit runt sen hamnade vi här hemma. Dom åkte vid 7.
Imorgon ska jag in på möte med min handläggare kl 11, tråkigt men skönt att få det gjort. Måste tänka ut en plan som jag ska ha framöver som jag ska säga till henne imorgon..FÅ JOBB!!!!!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, trött-trött men imorgon blir det sovmorgon, pappa skjusar in mig imorgon- yes!

godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att det går bra på mötet :)



och tack så mycket för sms:et igår :) jag har inga pengar på mobilen så jag har inte kunnat svara.. hihi

vad ska du göra i helgen då snuff?

puss

2008-10-24 @ 11:18:34
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0