hello

Kvällen har beståt av duch, hehe- Jag fick för mig att det var på tiden att duscha Jack- min stora hund. Så jag kånkade in han i duchen medans han var mindre glad, tur att han har rasat i vikt så man kan bära honom.  Men han tyckte nog det var rätt skönt för väl inne i duschen såg han ut att njuta av att bli shamponerad =)  jobbigaste av allt är att få honom torr, han har haft 3 timmar på sig och är fortfarande fuktig, så jag blåser med fönen med jämna mellanrum, vilken han oxkså tycker är super skönt.
Nu har jag själv precis duschat och inväntar att singelmammor ska börja på tv:n, nån som ser det? Det är världens sötaste bebis med där -åhh

Imorgon blir det upp med tuppen- kurs 3 veckor frammåt- inte alls sugen på det. men men

Nu ska jag se singelmammor, Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0