hungrig!

 är super hungrig, mamma och pappa håller på med krubb där nere, blir stråganoff och ris- gottit.

Var ju somsagt på stan förut, köpte bara en Bh och trosa. Tyckte det var sött..
Kollade bara runt annars, är på jakt efter nån mysig halsduck men hittar verkligen inte någon som jag smällter för, så jag får helt enkelt fortsätta leta. En ny jacka är jag också i behov av men hittar inte den rätta där heller- ibland är livet hårt ! hehe.

väntar på att mannen ska ringa, inte pratat nått med han sen i fredags så börjar sakna ihjäl mig nu när jag inte ens får höra hans röst, men han ringer nog snart :) Vill ha fredag så han kommer hem, fan vad mys! <3

Maaaat time.


bjuder på en bild på underkläderna.

H&m

Kommentarer
Postat av: sandra

vad söta dom var fröken pettersson :)

2008-10-26 @ 17:23:49
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Erica

Snygga Dööh! :D

2008-10-26 @ 19:23:40
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0