Tisdag

Åkte med 11 bussen in till stan idag och gick upp til Malin och Jonas (börjar bli en vana att dra svängen förbi där om dagarna).
Klockan 13 gick jag på intervjuteknik kurs och lyssande på det. Skulle vara 2 timmar men var klara efter en timma så då passade det bra med en buss hem- Gött.
Precis ätit mat, pasta och tacoköttfärs. Man tager vad man haver , orkade inte direkt stå och laga ordning nått spec.

Så sugen på att sola!!? känner mig så blek o ful nu så det skulle vara skönt, men hm får se om jag tar ens väng till badhuset sen. inget kul att åka själv heller =/ Emma kom hem en sväng och joina mig:D

Ne nu ska jag se vad mamma har för sig, kanske dags för en kopp kaffe.

kram


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha aa såg ut att göra riktigt ont, men vi är ju rätt lika å garvar åt sånt haha :D

Japp, fick med mej en festtopp hem iaf, blir kanske att använda i helgen :) Måste kika runt lite mer i veckan för att hitta mera grejer till jobbet. Pusss

2008-10-28 @ 17:39:58
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0