Torsdag!

Okej! jag är så vidrigt trött, nu känns det att maninte är van vid en sånhär vecka, galet vad trött jag är. Så idag har jag must ner mig i leggins- och mys tröja- det är gött!
Efter kursen idag så ska jag klippa ett par, så kommer vara grymt trött när jag kommer hem, men då måste jag packa och fixa, för imorn åker jag till Lkpg, sen söndag åker vi till Umeå! Skönt det ska bli att komma iväg:)

Nä nu måste jag kila, bussen går om 20 minuter. måste leta fram ett paraply med!
Ha en bra dag i regnet:/


Kommentarer
Postat av: sandra

Mitt nummer har precis börjat funka nu. Så jag kan ringa ikväll, ska ut på stan nu. har lite nyheter så de blir kul ;)

2008-10-09 @ 14:40:03
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0