Torsdag

Godmorgon sötnosar!

är lite seg idag så låg och snooza extra länge, skööönt. Men nu sitter jag här ivarjefall redo att dra till bussen. Hoppas dagen går fort. Måste ner på stan på lite ärenden, och klippa morfar oxå, tror jag atr han först så han hinner till kalaset..

Hjälp mig, Lillebror fyller 18 år nästa onsdag.. Vad ska man köpa?

Får klura vidare på det där, just nu har jag ingen som helst aning, sjukt svårt!

Nä om jag skulle dra upp till bussen då. Måste leta fram headsetet till mobilen, måste ha musik annars är det så segt!
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: emma

visst alltid är det en sån säng :) den tar upp hela vardagsrummet/köket :D men den är riktigt skön..

ha en bra dag stumpan.

puss

2008-10-23 @ 11:33:11
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0