Torsdag

oh yes fredag imorgon, helt underbart, ska bomba min älskling med minst en miljon kyssar.
<3

har varit och klippt /slingat och haft mig idag. Sen möte jag upp Ewe på stan en snabbis och kollade runt lite.
Med mig hem fick jag en vinterjacka, kostade 699:- så kände mig lite "tvekig" först eftersom man blir ltie snål när man är arbetssökande som det så fint heter. Men den drog jag med mig hem och det var det värt, super fin visar bild så småningom..
Har precis badat, sjukt skönt, så jäkla frusen i kroppen när det är bajs väder ute. varför måste det bli slask!? vill ha bara snö om det ska va nått.
Nu ska jag kila ner och göra tv och rostad macka, sen ska mammi slänga i färg i min utväxt. För imorgon då är det fest ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0