Trött!

precis hemkommen från bion, det blev Eagly eye - Action, den var bra tycker jag, så den rekommenderar jag!
Rundan på stan var trevlig, blev ett par Jenas och en ny foundation med hem.. Var tvungen att testa ett nytt märkte för den jag har nu börjar min hud bli irriterad av- märkligt eftersom jag har haft den några år! ajja hoppas den här blir bättre lorea´l!

Imorgon hoppas jag att det blir liiiten sovmorgon iaf:d hehe säger jag det ofta?
Sen vet jag inte riktigt vad som sker, ska fråga älsklingen om vi ska leta upp nått mysigt mat/fik ställe och äta lunch på.. Sen imorgon kväll bär det av hem igen- önskar vi skulle vara borta några dagar till, så skönt att bara försvinna från sin "vardag"..

Sängen ser väldigt skön ut just nu, såm ska borsta tänderna tvätta bööört sminket sen hoppa ner under täcket!
Godnatt, sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0