vad tycker vi då?

Ja, kursen idag då? så segt! men det får funka gick ju rätt fort iaf. Höll på och skrev cvn och grejer, blev lite sur för jag håller inte med om hur de tycker ett xv ska se ut! Det är ju personligt så låt mig göra som jag vill!!
Sen kom bror och hämtade mig efter det så fick jag skjus hem, gött. så har bara segat här hemma- Ville har pillat i mitt hår, bästa som finns:d hehe..
Imorgon är det kurs + rekretyringsmässa på schemt, fullspäckad dag- oj så kul.

Nä nu är jag hungrig, ska göra nått att äta sen kolla tv.
ha det bra , gokväll

Kommentarer
Postat av: sandra

johanna :D

saknar dej med stjärtis!! vi får prata imorrn, ja ringer dej ;)

Pusssss

2008-10-07 @ 21:10:54
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0