Godkväll!

Precis sett på det nya programet "hål i väggen", var lite små roligt men inte direkt nått jag kommer följa!

Är en hel del att se på tv ikväll faktiskt! kul.
Tänkte berätta lite om dagen.  Jag och min man var somsagt på lägenhetsvinsing idag men vi tackade NEJ till den.. Kände att den liksom inte kändes helt 100 rätt för oss, så vi ska leta vidare.
Efter det drog vi och handlade lite sen åkte vi hem till mig och tog det lungt. Käkade lite sen kom mormor och morfar och fikade, Vi hade gjort jätte god äppelpaj som vi mumsade i oss- gott.

Nu sitter jag somsagt här hemma och min käraste är på väg till lumpen för att spendera en vecka i tält- låter inte direkt lockande, men nu är det typ bara 42 dagar kvar i lumpenskiten så jag hoppas tiden går lika fort som den ahr gjort fram till nu.. skönt..

Nu ska jag se på tv och dricka jordgubbssaft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0