Poppa popcorn i en kopp

Jag var riktigt sugen på nått förut så fick bli att poppa lite popcorn..
Vad har jag mer hunnit gjort?
Jonas, malin och william var här förut, trevligt som vanligt. Spelade playstation, nått cross spel vilket jag inte var nån direkt hejjare på men mot en 4åring känns det inte som man behöver vara det heller..
Annars har jag inte gjort allt för mycket, käkat god mat- pasta med nån god pasta sås med bacon- gott

Nu inväntar jag alla bra tv program som är ikväll, dock har jag ju redan plöjt mig igenom andra avenyn- kunde inte hålla mig- Men sen är det ju idol, filip och fredrik och sådär.  en bra tv kväll med andra ord!

Imorgon blir det upp med tuppen, ska till Ams kl 9 , man bör vara där klockan 9 annars kan man lika bra skita i det, så vidrigt mycket folk och lusten är inte så stor att sitta och vänta i timmar bara för att få göra en handlingsplan.. usch.
 Efter det vet jag inte vad som sker? antagligen hem igen eftersom jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!

godkväll gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0