Söndag

jaha nu var helgen slut då, förstår inte varför det går så fort=/-trist har bara tagit degt lugnt i helgen tillsammans med min man. Var hemma hos mig i går till idag och var hundvakt. Men idag så drog Joakim tillbaka till lumpen (som alltid på söndagar ) och jag sitter här hemma och har mindre kul. Hekt sjukt vad jag längtar tills vi flyttar och blir sambo, jag kommer verligen älska livet som sambo tillsammans med Joakim.

Imorgon är det ny vecka igen då, vad sker då? Jag ska in till min mormor och göra henne snygg i håret eller "göra henne vacker" som hon själv säger. Ska äta lunch där också så blir några timmar där. sen r det väl hemma och inte göra så mycket. Resten av veckan har jag inga direkta planer på som det ser ut nu, måste iallafall in till arbetsförmedlingen och träffa handlegare någon dag, gud så kul! Nu ska jag skölja ur inpackningen jag sitter med, och sen krypa ner i sängen och slösurfa lite, tänkte hålla mig vaken en stund till tills Joakim ringer. kanske slänger in ett litet godnatt inlägg sen :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Men snart muckar han :D Då blir det skillnad :)

2008-09-08 @ 19:42:33
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0