Söndag

 
Och här ligger jag och är sjuk! Hostar sönder mig snart, snorar och lite feber =/ ja jag tycker synd om mig och om inte det vore nog så tror jag att jag fått tillbaka min inflamation i handleden som vanligt, skit-skit.

Inte skrivit nått på hela helgen, så ska berätta vad jag ahr gjort.. blev ju kräftskiva i fredags vilket var trevligt. drog hem vid 12 för mannen var trött efter sin vecka i tält men det var roligt så länge det vara :)  Igår mådde jag jätte dåligt:( inte bakis för det kämnde jag knappt av utan det var hostan som gjorde så ont, hatar att va sjukjsjuk liksom.  men inte varit det på jätte länge nu så det var väl min tur.. Typiska att jag börjar nån jäkla kurs imorn som ska hålla på 3 veckor frammåt, och känns ju skapligt viktigt att infinna sig där såhär första dagarna så ska nog kurera mig så jag klarar 9-12 imorgon.
Men igår blev det iaf tv och film tittande med fruktsallad och glass- mums.

idag söndag har det blivit att hittils spendera dagen i sängen med tvn på.  Är hemma hos mannen så ska åka hem sen vart efter, han har lovat mig skjus så det blir gött att slippa bussen.

Nu ska jag mysa ner med mannen , bjuda han på en fishermans friend med salmiak samk- gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0