Storstädning

Precis, det är va det är!
Jag och mamma gav oss på garderobrensingen här hemma och vi fick ihop till 3 stora säckar och lite små påsar. Vad skit man har, varför sparar man på allt igentligen? Men men nu har vi plats för nytt igen, hehe
Jag gav mig också på utmaningen att baka kolakakor, dom är sjukt goda så nu ahr jag fryst in dom för att bjuda på när man får besök, tänkte även ge mig på att baka Amerikanska chokladmuffins med mini marsmallows som topping, hoppas att dem blir goda.  Ja det är precis sånt här man hinner med att styra med när man är hemma hela dagarna.

Men jag hoppas det blir ändring på det snart, imorgon ska jag till ams och träffa handläggare!
Ne nu ska jag fatta tag i damsugaren och damsuga mitt rum- välbehövligt

hörs!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag kommer direkt till dig, blev as sugen på muffins ;) hehe!



S A K N A R D I G !

2008-09-15 @ 20:25:52
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0