Tisdag

Sitter i sandras soffa och tiitar på " vem kan slå filip och fredrik" se vad det är för nått.
Idag har jag varit med mamma i stan och köpt nya matbordet och lite andra inrednings grejer, resultatet bev riktigt bra!

Jag och sandra har även varit barnvakt idag åt William, en riktigt söt gosse som verklgien kan prata herregud känns som han pratat hjäl oss, så vi ängade en del av dagen i lekparken, trevligt!
Så avslutar vi dagen här hemma hos sandra. Imorgon lutar planerna åt att vi ska åka till ikano och mysa runt lite där, mys-mys

nu ska jag kolla vidare på tv:n

Kommentarer
Postat av: sandra

det var en mycket mysig dag, matbordet blev fint :)

2008-09-09 @ 22:28:30
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Erica

Det låter som det är ganska soft att inte jobba ;) Jag vill med ha lite mer tid ;) Vi måste ses snart igen! :D Miss You Honey!

2008-09-10 @ 21:58:49
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0