Torsdag

godmorning sunshine´s

Inatt drömde jag nått sjukt, vaknade av att jag verklige låg och tjöt, var helt blött i ansiktet. Jag drömde att min pappa hade dött i cancer- usch det var hemskt, TUR att det inte var sant ..
Men om jag ska vara ärlig så tror jag all världens befolkning kommer att dö i cancer- helt sjukt men jag tror faktiskt det..
.-jag hatar cancer!

Idag blir det in till stan med mamma, eller inte riktigt stan stan utan maxi stormarknad- idag öppnar ju MQ och någon mer affär där, spännande, Jag är på jakt efter en kjol, och hoppas att min mamma också tycker det! 
Sorligt väder ute idag med, höst-höst-höst, Vad ska man ta på sig?

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0