Tråk-tråk


Ne nu är jag trött på det här... Varenda dag känns fan som en evighet, jag måste ha världens tråkigaste liv just för tillfället..
Sorgligt men sant tror jag..  Jag vill har ett jobb och det nu NU jag börjar bli trött på det här. Visst det var jätte skönt typ första veckan/veckorna men nu är det inte så kul längre. Varenda dag ser påt ungefär likadan ut, det enda nya nu är typ den där jädrans kursen jag måste gå på för att få en liiten inkomst, men det är ändå inte som att ha ett jobb. Jag vill ha ett jobb en bra inkomst och ha något att gå till varje dag. 
Enda höjdpunken i veckan är om mamma vill hitta på någonting ( hon går ju oxå hemma varje dag pga sjukdom) Eller om det finns en vän som vill umgås fast bäst är nog när min man kommer hem från lumpen, men det är ju bara över helgen.

jag blir deprimerad av det här.



 
                          

Vill ut och gå i friska luften, det är skönt att gå när man är deprimerad men känns som jag kommer dö av hostattaker på vägen och det är ju inte så bra.. Fan jag vill bli frisk!

Ja jag tycker åthelvete mycket synd om mig själv just  nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0