hejhopp

hejhopp.
Sitter på jobbet nu, är grymt trött. Blev sent igår, fixade med sandras hår vilket förövrigt blev grymt bra, vi pysslade med avfärgning och idag ska vi fortsätta med slingor i det- Blir super tror ja de.

Så efter jobbet ska jag åka hem till mamma och pappa, sandra ska allså med dit på en fika :)

Ska jag mer skriva för kul då, längtar till morgondagen, slutar kl 3 då sen är det lång ledig, underbart skönt :)

Hörs sen :)

uppdatering från jobbet!

Har 3 rasten nu, snart slutar ja. Har fått iväg 2 sälj idag änsålänge, bättre än inget, hoppas de går igenom bara, är ju inte helt haj på inspelningsmanuset än=/ det kommer det kommer.

Sandra är bäst, hiihi hon kommer och hämtar upp mig halv 5 så åker vi hem till Mamma & pappa då.
nu ska jag jobba vidare, 1 timma kvar.

tjohej

Kommentarer
Postat av: sandra

Sluta nu!!!!!

2009-04-08 @ 10:55:00
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0