natti,

sitter framför tvn och degar, ser på grannfejden, allså folk är ju inte riktigt kloka? herregud blir så fruktansvärt irriterad av att ens se på skiten!
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem från jobbet, cyklade somsagt ner till priso och hämtade ut mitt paket, alltid en spännande känsla att hämta ut paket och sen rusa hem och slita upp det, och resultatet var bra, ovant med jeansjacka, år sen man hade det- men jag gillarn=)
På vägen hem så köpte jag med mig en glass till sjuklingen här hemma som vi satt mumsade i oss. har varit så himla bra väder ute så det finns inte, och det bästa är att det ska va så hela helgen, gööött hoppas jag får lite tid att sitta i solen och kanske få liiiiiite färg, sägs ju att vårsolen är extra stark, stämmer det? mamma har iaf färg, som alltid, hon bor fasiken ute i solen hela våren/sommaren, skönt för dig då ;).

imorgon, somsagt slutar runt lunch, gött. så då blir det gå till nautilus och fixa årskortet sen efter det åka och storhandla med mannen, och efter det så kommer Malin hit så ska vi mixtra med hennes hår, trevlans :)

nu ska jag gosa ner unde täcket,godnatt

kramkram

Kommentarer
Postat av: Erica

:) Vad händer på valborg då?;)

2009-04-23 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0