Sjuk =/

Nu sitter jag hemma i soffan med en filt och en kopp teé. Känner mig inte alls bra, hängig och huvudet dunkar.
Men var ju iaf kvar på jobbet till kl 2, sen orkade inte huvudet och rösten mera.

Sitter och väntar på att herrn ska komma hem så vi kan mysa ner med en bra film och bara få vara sjuka, han är nämligen oxå krasslig. Gud vad synd det är om oss då! :p
Ska laga god mat sen med, haha inget spec men länge sen jag åt det, Mjölkmakaroner och köttbullar, hur gott är inte det =)!?

Har börjat fundera lite på valborg, ska man göra för kul då? är ju nästa torsdag!Ajja, hinner nog komma på nått..
nu ska jag ringa och se vart han har tagit vägen.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0