sol, sol, sol

Hur underbart är det inte att vakna av att solen skinner in genom fönstrerna ? ! :)
Fast ändå så är jag trött, eller inte trött på det sättet att jag vill sova, bara sådär att man hellre vill vara hemma och götta sig i solen och fika- äta glass istället för att jobba =( men nu är det som det är, man ska jobba, framför allt om man har ett jobb, Men drömma kan man ju alltid! Kort vecka är det med, eller kort o kort vi slutar tidigt på Torsdag, sen på fredag ledig ( Röd dag) sen helg och sen på Måndag är det röddag igen, gillar vi!

Nu ska jag fixa det sista sen dra mig ner och ösa med hojjen till jobbet och hoppas på att timmarna på jobbet går undan, hoppas verkligen inte det är som igår, långsamaste dagen på länge :(

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0