C-vitamin i mängder.

jag dör, jag har åkt på världens jävla förkylning man ens kan tänka sig och det är inte ett dugg roligt. Jag vill jobba jag vill må bra jag vill bara inte va sjuk.  Jobbade till halv 12 idag sen gick det inte mer, hörde ju knappt själv vad jag sa så jag gav upp hoppa upp på min cykel och trampade hem och kastade mig i soffan.
Min chef sa nått till mig idag som jag tog till mig " drick C vitamin " Och det har jag faktiskt inte tänkt på, eftersom mitt emmunförsvar verkar vara av det sämstalaget så var jag nyss borta på Ica för att just köpa c vitamin fick bli en med apelsinsmak, tror den är god, har redan tagit ett glas men känner ju ingen smak av det jag äter/dricker just nu. handlade hem lite apelsiner oxå, ska det va så ska det va! hehe.

Nu inväntar jag middag, blir potatis och lax, och till det ska vi se på ice age :) hoppas den är bra.
Ja det var väl allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy inte kul med förkylning :/ Yes, jag kom fram så gick rätt bra å flyga ;D Saknar dej med gumman!

2009-08-11 @ 11:29:01
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0