en helt ok Måndag..

Ligger i soffan, ska snart gosa ner i sängen och hoppas på att min älskade vill joina mig.
Vi har precis sett på film " nyckeln till frihet" En riktigt bra film faktiskt, så den rekomenderar jag för er som inte redan sett den, är en rätt gammal film.
Annars har dagen fatiskt varit rätt bra även fast jag var så trött imorse, cyklade i vanlig ordning ner till jobbet och njöt faktiskt av solstrålarna som bländade mig även fast jag hade solbrillorna på mig. Första timmen innan 10 rasten gick riktigt bra, fick iväg 3st sälj, och sedan ytterligare 2 st, så klockan 3 fick jag cykla hem då jag nått "dagens mål" eller vad man ska kalla det. Kändes riktigt riktigt skönt att för en gångs skull oxå få känna att man förtjänar att få gå hem tidigare än vanligtvis, brukar bara vara 2-3 stycken som får dra sig då, men icke jag var en av dem idag :) Hoppas veckan ser påt ungefär likadan ut som dagen, då går det bra, riktigt bra :)  men men drömma går ju, man ska inte hoppas på för mycket. Men skulle ju va skoj!

Lön imorgon oxå, det är med bra! Dock är det  inte mycket att hurra för precis nu när man haft semester och sådär. Men det är självförvållat och jag klagar inte. Jag överlever! och semester bör man ha för att orka med hösten och vintern :) så tycker jag iallafall.

nä ni, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket.

Föresten så saknar jag min fina vän som ligger hemma med hjärnskakning, Adeline krya på dig<3


Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Erica

Vad har hänt med henne? :O Hjärnskakning lät inte skönt!

2009-08-25 @ 14:26:56
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0