Godmorgon

Vart tog natten vägen? herregud vad fort den gick och jag är så galet trött så det finns inte. Längtar redan tils detär dags att sova igen.

Det ser ut att vara superduper kalltute, 13 grader lite blåst och igen sol, Det blir man ju inte direkt pigg av, men just nu är jag sugen på att mysa ner sig i en tröja och ja bara va. Tror det får bli en kopp varm choklad på jobbet oxå. :)

Igår kom Mariaoch Daniel hit så satt vi bänkade framför nya Wallander- tjyven- Och den var riktigt riktigt bra faktiskt. så den rekomenderar jag verkligen.

Nahepp, om man skulle fixa klart sig sen trampa ner till jobbet.

just ja, snackade precis med vårdcentralen, eller nae det gjorde jag inte jag lnappade in mina uppgifter så skulle dem ringa mig vid 10, Jag har så sjukt ont i mina händer, kliar som inåthelvete så ska prata med en läkare tänkte jag och se vad han tyckerjg ska göra. Jag behlver en riktig dunder salva. Har haft hydrokortison, samt en mjukgörande salva från apoteket men dem funkar inte speciellt bra =/ Ajja hoppas det blir bättre..

Nu måste jag fixa klart helt enkelt.
Ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: adeline

Jobbigt gumman:( Hoppas d blir bättre snart. På freda kanske vi kan gå iväg o äta nåt eller hitta på nåt mys på lunchen? :) hör sen snut :) pussisen

2009-08-18 @ 13:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0