Godmorgon påer

Ligger i sängen med datorn i högsta hugg, som om jag inte borde fått nog av den? Min bästa vän när man ligger hemma i sängen sjuk!
Kunde inte sova lika länge idag som igår, kanske det bero på att jag sov näst in till sov/ infann mig i sängen hela tisdagen!?
Ligger somsagt här, funderar på att slå en pling till min söta mammi och snacka lite skit eller om jag ska vänta på att det tjuriga sjuksköterskan ska ringa och kolla läget. Näe jag ringer mamma istället, mycket mer givande och roligare framförallt.

Dagen kommer väl i stortsett se ut som den gör nu. Antingen ligga här eller gå runt som en zombie i min LHC tröja och se allmänt fräsch ut, en dusch skulle sitta på sin plats, men orkar inte. Tar det när jag känner mig frisk. kommer ju ändå ligga och svettas ner mig igen.

Nu call mammi, sen blir det frukost, känner mig lite mer sugen på det idag faktsikt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0