Godmorgon

vaknade för en stund sen, fortfarande ont i min hals, eftersom jag inte har några halsmandlar så får jag ont på ett helt annat sätt, känns som tusen nålar i halsen =/
Men men, sovit gött inatt iaf drömde nått sjukt men det är ju som vanligt, hehe.
Ser ut att vara super fint väder ute, så blir nog åka och lägga sig och pressa nu sista dagen på semestern, blää!
Bada vore skönt, men kanske bäst att skippa då jag inte mår helt perfekt, men va tusan f¨år se hur det känns sen. Får äta massa bafucin helt enkelt.
Börjar först med en god frukost:)

ha en fin dag



Bild från sthlm. Vi var på cosmonova och såg "deep sea" med 3D- Riktigt coolt var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0