helt brutalt!

Ligger i sängen och kollar runt lite här. Ont i min hals så ska försöka somna snart och hoppas på att den är borta imorn för då har jag bestämmt mig för att sola, pressa sista dagen på semestern.
Åkte hem till mina päron förut. Jag och jokke fixade med grillat till oss alla, blev super gott. Spelade även kubb och kort.
Kom hem för ett tag sen, så hoppade i stort sett ner i sägen direkt.

Läste aftonbladet, En artikel om den 15 årga tjejen som blev mördad. Tycker det är så brutalt sinnesjukt så det finns inte, kan inte fatta att man kan mörda någon, ta någons liv för en otrohet att svartsjuka och kärlek kan ta över allt och styra en situation till ett helvete, att man ens kan leva med det, leva med att man tagit en människas liv en "oskyldig" människa som får sota för att blivit kysst av en kille som har en flickvän, är det hennes fel, är det hon som borde lida för det? Nej det är väl han isf? Menar inte att han skulle dö ttistället utan gör slut gå vidare är man 15 år har man hela livet framför sig, Förstår inte riktigt hur det står till i huvudet på den personen. Rörigt det blir men hoppas ni förstår vad jag menar, det är vidrigt ofattbart. Sånt här gör mig så arg. Men hoppas ni mår bra nu, ni kommer säkert ha ett jätte bra förhållande nu, eller inte!!!!! usch

Nu ska jag försöka sova, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0