mina axlar :(

Sitter i soffan och kollar lite tv och har precis värmt min vetekudde och har den på mina axlar- Har sjukt ont i dem :( Lite massage vore helt underbart, ont men välbehövligt. Ska se vad min man säger om det förslaget.

Idag har jag ÄNTLIGEN träffat min älskade vän Adeline, Riktigt trevligt, vi tog en lunch på steve´s, tonfisk baguette mums. Sen gick vi runt lite på stan, trevligt somsagt. Köpte även hårfärg till mig, så imorn blir det en lite make over, vad det blir får ni se kort på imorgon. Spännande.
Jag och Jokke var och kollade på när Lhc gick ut på is och presentation av spelarna efter det åkte vi till Ekängen och åt mat och sådär. Kom hem därifrån för nån timma sen.

Just ja inte uppdaterat nått om hur dagen i Ullared var. Den var bra, hehe. Men när vi kom dit å var det så sjukt mycket folk så det finns inte. Av alla år jag varit där nu så har jag ståt i en fjutig liten kö en enda gång, men denna kö var enorm och som pricken över i:et så ösregnade det oxå, usch sprang runt och letade paraply så jag kunde joina mamma i kön fick tag i ett för 130 dyraste paraplyet jag köpt tror jag. Väl inne på Gekås kryllade det av folk vagnarna var väl inte mina bästa vänner direkt men det gick bra. Trevligt, det liksom ska va mycket folk helt enkelt, det är ullared det! Fick med oss en del hem lite prylar till lght, äntligen en taklampa och lite annat gött. En riktigt trevlig dag tillsammans med Jokke, Maria samt mina älskade päron :)

Nu orkar jag inte sitta här mer, ska värma på kudden lite mera sen lägga mig i sängen och fjäska till mig lite massage.
Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0