sängen, vad annars?

haha, börjar bli en vana att inte gå upp från sängen på hela dagen, bra eller dåligt? jag vet inte. Men antagligen bra eftersom jag börjar känna  mig piggare,  men fortfarande en riktigt skrovlig röst och en hosta som gud vet vad, som jag jobbar med, kanske dags att göra en kopp te.
Tänkte hoppa in i en dusch sen vart efter oxå, se hur jag mår efter det. Vet ni nått äckligt. Har inte duschat sen i Söndags haha riktigt vidrigt så börjar nästan bli äcklad av mig själv men anledning av att jag vet om det och sen tänkte jag att jag kanske skulle visa lite respekt för min sambo som faktiskt oxå bor här och inte vill känna hur snuskig jag är. bläblä- det är prio ett efter det här inlägget.

jahopp,känner att mina inlägg är inte så roliga på sistonde, men igentligen skriver jag ju den här bloggen bara för att jag tycker det är kul att uttrycka mig i ord och skrivt, är ju inte en storbloggare precis, haha inte ens i närheten.

näe nu duschar jag.
hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0