2a December

då var vi inne i December månad, lite mysigt, men snö sjulle göra sussen! Har ju faktiskt hört ryckten om att det skulle komma idag, men änsålänge ser jag inget.

Gårdagen bjöd på jobb sen tog jag en runda på stan, shoppade lite till lägenheten,tar kort på det sen så ska jag visa er, Sen blev det även lite shopping till mig, underkläder och en kofta! Varför hittar jag bara saker till mig när jag ska köpa julklappar?!?

Nu sitter jag iaf och ser påvakna med the voice och precis ätit frukost, är klar lite tidigt idag eftersom jag gick upp tidigare och duschade, bara smeta på maskara så är jag klar!
Nähä, nu ska jag kolla vodare lite, sen blir det ösa ner till jobbet. funderar på om det är halt kanske? cykel eller buss?

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0