Bokstavligen talat, RÄDD

haha jaa exakt så känns det just nu, Imorgon har vi tvätttid mellan 14-18 vilket innebär att jag inte kommer kunna delta då jag kommer hem från jobbet runt 17:15 Så nu till min rubrik, jag ska allså släppa lös mannen inne i tvättstugan för första gången. Har sorterat upp all tvätt nu så han bara kan slänga in i den maskinen det ska till så han inte blandar en massa, även skrivit detaljerat vilka knappar och osv han ska trycka på så jag hoppas detta går vägen vad kan gå fel?!?!, återkommer med en fortsättning imorgon. Haha, tycker nog det ska bli lite roligt, men fasiken ta han om han kommer upp med MINIkläder.

Annars har min dag och kväll varit bra, hyffsad dag på jobbet och precis kommit hem från filmkväll hos Maria och Daniel, blev nya Wallander-skytten Riktigt bra film, så då var den avklarad bara vänta på nästa.
Nu har jag tänkt slänga mig i sängen (nya stoooooora sängen) och kolla på dagens avsnitt av Andra avenyn, faktiskt spännande nu- hehe. Men jaaaa det börjar spåra ur men måste för de spendera 45 min av min dyrbara tid åt detprogramet.

En dag imorgon med, en dag närmare fredag det om nått gillar vi
Godnatt

Föresten, fan vad gött med snö, snöat/snöar hela dagen och verkar som det ska fortsätta så imorgon med, Lycka säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0