Luftslottet som sprängdes


En liten resension eller vad man nu ska kalla det om filmen då.. Jag tycker den var helt okej bra om man kan uttryckat så, alltså ingen direkt WAOW film som jag tyckt om dem andra 2 som varit. Men tycker absolut inte den var dålig för det utan kanske bara mer hm "stilsam" händer mer saker i dem andra två!
Det får stå för mig helt enkelt.  Men gillar iaf dessa 3 filmer och dess handlingar otroligt mycket, och självklart så måste ju någon av dem vara lite sämre? är det inte alltid så?

Var iaf trevligt med bio, tog promenad dit och hem. När jag kom hem hade jag räknat med att fortsätta min kväll nere i tvättstugan, men ICKE, konkade ner sakerna och insåg att det var en kvinna som stod och tvättade redan, kände hur irritationen steg och laddade för ett utbrott om vad tusan hon gjorde där. Men nej nej då har jag lyckats boka helt fel så min plugg satt på lördag den 5 vilket var igår :( så himla typiskt och stöööööörande, jag som behövde tvätta! Så ska snart springa ner och boka ny tid, fick lite bråttom när vi var nere förut, ville helst bara sjunka under jorden när vi stod där med tvättkorgar och allt i högsta hugg som 2 spånhuvuden!

Så här sitter jag nu, kollat runt lite, känner mig inte alls speciellt trött. Men börjar väl snart bli dags att försöka sova, måndag i morgon för er som inte visste. innebär jobb som alltid. Hoppas på en klockren vecka!

Godkväll på er!



Vill dit nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0