tagga tagga tagga

yeeees, Fick sluta klockan 3 idag med, så sköönt! Har hunnit skala potatis som står och kokar nu, hunnit städa undan lite, såg mer ut som kriget här hemma och nu sitter jag och öser musik som jag hoppas grannarna stör sig av, eller hoppas och hoppas, men dom över stör mig, inte just för stunden men när det är mitt i natten en vecko dag och dom får för sig att dra igång en efterfest av dess like, Det faller mig inte alltid i smaken.
Just nu pumpar jag casscada, fullt ös och taggar som fan till kryssningen imorgon, vi kommer ha det så galet roligt så det finns inte, kan det bli mycket annat med ett så skönt gäng!?

Herre min gud vad det snöar ute och jag gillar det sååå mycket, visserligen snorkallt men det finns varma kläder så ska absolut inte klaga, det är ju det här jag vill, hoppas bara på att det ligger kvar till julafton så vi äntligen kan få uppleva en riktigt vit jul igen :)

Nähepp gott folk, ska fortsätta med maten nu. Sen ska jag eventuellt ner till Teppan och hjälpa henne med lite slingor i håret :)

Kramkram

Följer temat från förra inlägget med en gammal bild från förra sommaren, En ute kväll med Adeline, galet roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0