bowling turnering

yes, precis lirat WII med mamma, körde bowling, riktigt jämt men såklart vann jag, sen körde vi en tennis match med, jämt där med men jag stod som segare-bäst. Kanske för mamma inte lirar lika oftara..



Annars har jag inte haft så mycket för mig ikväll, kollat andra avenyn såklart- Börjar bli lite långdraget allting där, men det är ändå bra-gillart!
Imorgon blir det sooooovmorgon- skönt att inte ha nått planerat direkt. Så får se vad jag hittar på sen, tänkte hjälpa mamma lite här hemma och städa lite, som jag känner ni, sen kanske fortsätta med min garderobrensning som jag påbörjade förut. vi får se!

Nu ska jag krypa ner under täcket, Nowa verkar redan slocknat!




                                                                                                      Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0