en ny duschad Nowa

Nowa var och klippte sig idag, blev så fin så. Nu ahr jag duschat henne också, blir så mkt småhår överallt när hon är ny klippt.
Medans Nowi var hos frissan så åkte mamma och jag och fikade med en vän, trevligt. sen blev det hem bara och så kom Malin och Wille hit, drack lite kaffe och snackade skit. Blev även upp en sväng till Malin så beställde vi löshår, jag beställde ett nytt eftersom mitt är så slitet- använder det inte mkt nu men kan bero på att det är så fult nu så ser så ovårdat ut då, fint med löshår när man vill göra sig extra fin, med lite lockar osåntdär- blir nog bra!

känner mig trött, blev att gå upp tidigt idag och åka in till Nkpg, sov kvar hos mannen igår- hade tänkt åka hem men mycket mysigare att ligga och mysa med han än att sova själv=(
Men nu blir det ingen mys förens på fredag, har grejer att fixa hemma, tex klippa mig på torsdag, längtar ska bli så skönt med fräscha toppar! en ny hårfärg vore kul med, men väntar tills löshåret kommer hem.

Nu ska jag ta mig en dusch, eller kanske ett bad till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0