en såndär mysig söndag

Exakt, idag har jag haft en riktigt mysig söndag, startade dagen med att hoppa upp ur sängen (konstigt va) blev en god frukost med rostade mackor- muuums, efter det blev det att pälsa på sig, långkalsonger mjukis och tröjor , mössa vantar ja ni vet. Vi skulle ge oss ut och gå på isen, det var var int heller ensammns om, kändes som hela ekängen var ute och åkte skridskor idag- hur mysigt är det inte? jag älskar verkligen sånthär väder, solen lyser och det är verkligen svinkallt.. -15 är inte illa allså!  Mina tår gjorde skapligt ont efter nån timma nerburade i snön med mina sneakers, inte det varmaste alternativet.



Efter det så blev det lite fika, och sen åkte vi och beställde soffan på Nordik som vi suktat efter, åhhhh jag blir så glad den är så fin, inte billig, men det kostar att ligga på topp;) det kommer bli superduper i våran lägenhet!
Kollade runt på lite matbord och sånt med, finns så otroligt mycket, men vi har iaf bestämmt oss för skinnstolar- vill flytta nu..


( där har vi skönheten, fanns dock ingen bild på enbart soffan på hemsidan.. den finns iaf på nordik! )

Har även suttit och hållt på med företaget- måste in till Salongen imorn och få lite frågor klarställda så alla pusselbitar faller på plats så ska jag skicka in papprerna för registreringen. Är otroligt svårt/kneppigt, men det är faktiskt lite spännande och ska bli roligt att börja jobba igen, och förden här gången för sig själv..Inget jävla krångel med arbetsgivare, utan helt enkelt ME, MYSELF AND I.


Nu ska jag se reprisen av Victoria seceret fashion show.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0