freeedag

Godmorgon.
Om en timma ska jag ta bussen till Blacka och in på banken, fan vad segt känner jag men men!
Tänkte först att jag skulle solat efter, men just nu känns det inte som jag orkar, får bli 13:15 bussen tillbaka igen!

Helgen ser väldigt lugn ut, idag ska jg till lkpg och kolla i lght lite, testa med tapeter och ta lite mått efter det blir det tillbaka hem till mig. Imorgon ska vi hämta vårat matbord som äntligen kommit- kul:)
Och söndag blir det kalas hos min mormor:) ja det är min helg det, garanterar en massa mys. så hinner nog få upp en till inlägg med, om jag har nått kul att skriva om?

Ne nu ska jag fixa klart, så jag hinner köra lite mario innan jag ska åka ;)

Kommentarer
Postat av: tess

men gud va kul, har du fått jobb? :D vart? :D haha vet du vad jag tänkte på häromdagen, när alla va i danmark och vi försökte få ett kort när alla vi hoppar samtidigt, så jävla kul vi hade då :)

2009-01-30 @ 18:36:23
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja, helt underbar.. men lite lite dyr, haha!

2009-02-01 @ 11:09:11
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0