godmorgon

ne jag ha faktiskt hunnit vara vaken ett tag, ätit frukost duschat och allt sånt.
Snart ska jag och Joakim in till Nkpg och kolla in en inredningsbutik som har utförsäljning på allt för att dem ska gå i konkurs. Aldrig varit i den affären förut så har ingen anning om vad som finns där, hoppas på nått snyggt.

efter det blir det hem till mig en sväng, glömde min tandskena hemma igår så lika bra att hämta den så jag kan ha den inatt, annars spänner det som fan nästa gång jag använder den. orkar igentligen inte ha den, men vill ju absolut inte att mina tänder ska återgå till sin "normala" position. nej tack.

ikväll, jag är galet sugen på att göra nått, tex dricka  vin och dansa lite, min man är inte lika positiv till detta så vi får väl se hur det slutar, kanske står det ensammen på dansgolvet- eller ja ensammen lär jag nog inte va!

såg ni let´s dance igår? har inte så mycket att säga om det förutom att laila bagge är grym, hon var verkligen kvällens stjärna igår. Förstår bara inte hur kitty gick vidare, spyr på den människan, en klass försi kan man ju verkligen säga att hon är!

nu ska vi åka, hörs sen


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter härligt! Ganska stort ju!

Jo men det är bra o smidigt! skönt med nåt eget iaf! Hoppas det blir bra med erat då, det roligaste är ju att inreda sen:)

2009-01-17 @ 23:17:48
URL: http://hannamalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0