godnatt

haft en riktigt bra dag, myst runt med Nettan och Willma på stan , med mig hem fick jag en skarf och bokningsblock.. fikade på fräcka och åt en Greken - så sjukt goda!
Sen blev det hem och upp och färgade hår - efter det åkte jag in till jonas och malin och åt tacos med dom- mums.

Men jag vet inte vad som hänt? kom hem för en halvtimma sen och när jag klev innan för dörren blev jag helt illa mående sprang in på toaletten och kräktes?!!! mår fortfarande bläch och hoppas det är borta imorgon, vill absolut inte få maginfluensa eller nått sånt- usch.  :'(
Nu saknar jag min man super mycket också, första gången på flera dagar jag sover utan han :( - men snart blir vi sambos och kommer sova med varanda och umgås med varandra helaste tiden- gillar läget. Jag älskar han!

nu ska jag sova och bli frisk! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Nettan

det var den där jävla latten som satte fart på't :D haha

2009-01-15 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0