Godnatt

Precis lagt mig i sängen, känner mig väldigt trött, hoppas på bra sömn inatt.
Imorgon ska jag och mamma till min faster och fika, kolla in hennes nya lägenhet, sks tydligen vara en såndär gammal härligt lägenhet med högt i tak- gillar det skarpt.
Efter det ska vi nog in till maxihuset och kolla lite, undrar om det dykt upp några nya affärer? ska bli spännande att se när allt är klart sen.

Nowa ligger här i sängen och myser, så söt nu när han blivit av med massa päls, blir så liten alltid- annars ser hon ut som en liten boll precis innan det är dags för klippning. gullgull

Nu ska jag slå en pling till herrn sen sova- Godnatt


Nowa med tjockispäls =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0