hälsning från myshörnan

Mannen och jag har burat ner oss undertäcket för att inta våran skönhetssömn.- klockan är ställd på ringning 05:45 imorgonbitti, härligt för vissa ;), skönt för mig att få sova vidare!

Idag har vi varit i Nkpg och spanat lite i inredningsbutiker och ätit lunch på chili / wok- mums.
Efter det blev det hem hit till Kimstad fika på semlor med bror och co! Hunnit pilla med lite saker på rummet, så sugen på att dra fram flyttlådorna och ösa ner allt ( behövs kanske rensas innan!?)

Jaha nu börjas tjatet om massage, den stora frågan är alltid vart min massage tar vägen=O?

Kanske ska avrunda nu då, ska ju också upp ganska skapligt imorn,ska mysa på stan imorgon med Nettan och hennes sötnos Willma.

Sovgott


Kommentarer
Postat av: sandra

ja, inte riktigt lika kallt här som i sverige, men det räcker för att man ska frysa :D

Hur e det annars då?

Saknar dej med pluttis :)

2009-01-07 @ 11:04:35
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Louise Lindén

Hej Johanna!

Det är bara att ringa och boka en tid!



250:-/ för helkropp 60min under jan. (ord.pris 350:-) ;)



Allt bra annars?

2009-01-07 @ 12:33:42
URL: http://lolloliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0