Jag fryser ihjäl snart!

gud vad kallt det är, fruktansvärt. kom innanför dörren för e timma sen snart och jag är fortfarande frusen- Brr!
Vill lägga mig ett bad sen, så hoppas det blir så:)

Tog tåget halv 12 i förmiddags in till Nkpg, gick direkt till salongen och styrde lite där, efter det så åkte jag upp till Malin och fikade och umgicks med henne och Wille:) Skulle stannat på middag men blev så sent, brorsan slutade inte förens 5 så jag tog tåget tillbaka hit till Lkpg istället.
Har varit en bra dag, gillar att ha saker att göra, men imorse kändes det ju mer som sängen lockade en hel del, men nu känns det bra. Röd dag imorn med vilket innebär att mannen inte ska jobba. jippi! Vi ska nog ta oss en sovmorgon sen åka in till Nkpg och traska runt i affärer. - mys. 

mums det luktar mat, hungrig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0