kallt om fingertopparna

brr, det är faktsikt kallt om fingarna när man sitter vid datorn och knappar.
Förövrigt ligger jag här i sängen och myser, har kollat hockey men orkar inte se tredje perioden, tycker det är mycket mycket roligare att se det live, får in känslan mer än i tvsoffan..

Snö, ja nu har snön lyckatd hitta fram och glad blev jag när jag skuttade upp ur sängen imorse och insåg det, äntligen lite vinter.  Vid 10 hugget packade vi in oss i bilen och körde mot vingåker, det är ju inte så långt dit fasktiskt, men var lite jobbigt, satt 3 i baksättet och det blir faktiskt trångt !! annat när man var mindre då jag och brorsorna satt packade där bak då fanns det utrymme- men men "finns det hjärterum finns det stjärterum"
Väl framme så drog vi in på Scorette där jag hittade ett par snygga vita sneakers- vilket jag behövde då mina jag hade i våras är skapligt slitna. Sen kollade vi lite på fabriksbutiken men hittade inget speciellt där, är mest porslin som jag och mannen inte är i så stort behov av, vi har det mesta. Sedan var det dags för factory outlet och det var en besvikelse, hur stort som helst men hittade verkligen ingeting, testade ett par jeans men storlekarna var inget bra, fanns antingen försmått eller förstort så med mig där ifrån blev det ett par frank dandy trosor! vilken shopping! vi var 10 pers som åkte och inte ens hälften hade med sig nått ut- Nästa gång satsar vi på Lager 157! Men det var iallafall en trevlig Lördags utflyckt..

Stannade på Ica maxi på hemvägen så efter hockeyn blir det film och gurka/morötter med dip- Gaalet gott.

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

heej :) jaa de e bara bra :) hur e de med dej då snuttis? Puss ;)

2009-01-04 @ 13:00:56
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0