laddar för en kväll i dimman


yesyes.
Sitter med färg i håret som min man penslat i, dock bara utväxten. bra att man kan lära dom nått vettigt:D
så den ska sköljas om 5 min, sen börjar det bli stressigt i schemat, tror jag ska vara i stan runt 6 nångång, möta upp Marie sen skulle vi till nån kompis till henne och dricka och kolla hockeyn sen blir det utgång :)

Jävla väder ute då, blåser och är regn i luften, hatart och det är inget bra väder för mit hår fan=/ så vet itne hur jag ska ha det, men allt ifrån rakt iaf, blir nog stora lockar i mitt hollywood sval ( drömma går ju ) ;)

Nä då var det dax för duschen, Trevligkväll hörrni!

Kommentarer
Postat av: Erica

ha det så trevligt! Drick en turkiskpepparshot för mig ;) hehe!

2009-01-24 @ 17:12:20
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0