tlöttt


jag börjar bli trött, Nowa ligger redan och snarkar :)
min dag har varit bra, mycket gott med semla hemma hos mormor, och ett par roligare citat rikare från mormor, haha jag slutar aldrig förvånas av vad som ska komma ur hennes min här näst- men jag gillar henne för det, utan tvekan den bästa mormorn i världen.
När vi kommit hem igen så stod jag för maten, blev råstektpotatis och kyckling- mums. Sen så klippte jag 2 stycken, mycket trevligt blev lite kaffe och sådär med:)
Efter det så har jag bara degat här hemma, duschat och såntdär, skulle städat rummet, men hittade ingen ork till det..

tillbaka till mitt illamående, kräktes förut idag med (intressant att veta!?) men jag undrar vad som pågår i min kropp, bläsch hoppas jag inte får influensa eller nått för imorgon är det bio på schemat, jag och mannen ska se nya Wallandet- spännande, se hur den är nu när dom bästa karaktärerna inte är med:/

i helgen blir det köpa matbord också, weeeei längtar nått otroligt, snart har vi det mesta, soffa beställd och nu matbord, sängen väntar lite, får inte plats med allt hemma, men vi vet iaf vilken säng vi ska ha, vi kommer få det otrooooooligt snyggt!

nu ska jag ringa mannnen, sen soooova
natti natti.


här är bordet vi ska köpa:), älskar dem stolarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) hur har du det nu för tiden?

2009-01-09 @ 16:53:45
Postat av: vicky

oj glömde

2009-01-09 @ 16:54:16
Postat av: Maria

bordet från?? :)

2009-01-09 @ 18:56:39
Postat av: Sandra

hehe ja det skulle inte vara helt fel :)

Hur ser din helg ut då?

2009-01-10 @ 02:15:56
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: Maria, Bordet är från jysk!

2009-01-10 @ 10:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0