vilken underbar morgon

Godmorgon.

En fråga direkt såhär.
Varför man ska man vara snäll och fråga först innan man gör nått?
När man igentligen redan bestämmt sig för att göra det vilket svar man än får?

Det ligger jag och klurar på just nu, för om det handlar om att man vill vara snäll och visa att man lyssnar på vad den andre har att säga, så är man inte ens snäll, man gör bara personen besviken när man förstår att frågan inte ens betyder nått pga att man ändå inte gör som denna säger.. - en meningslös fråga helt enketl!

Ska väl snart gå upp och äta frukost, se vad som händer idag, ska iaf rota igenom min garderob och se om jag hittar nått snyggt att ha på mig imorgon kväll.

 okej, jag avrundar här, kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha det undrar jag också! Man gör ju faktiskt så väldigt ofta...

2009-01-23 @ 15:31:52
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0