Andra dagen på semestern

Den har bara flugit förbi och det känns som jag inte4 gjort någonting, Har bara varit ute i Ekängen och fortsatt tvätta peggan (bilen) DEt började regna så vi avslutade projektet och åter upptar det imorgon, bara det sista kvar, sen fotografering sen slängs den upp på blocket för fösäljning, Hoppas vi blir av med den fort, lite sorgligt men tror vi kommer stortrivas med den nya räcerna, en riktigt snygg röd audio A3 :)

Har precis kolla på nya Wallander, den var helt ok! Ska snart göra en sen middag somvanligt. hade igentligen tänkt att jag skulle träna idag, men hade ingen lust eller ork, så tråigt väder så man bara ville ligga nermyst i soffan med film, så vi ska nog se en till en innan det är dags att sova.
Imorgon blir det upp tidigt, ska vara i Kimstad vid 10. Jag, Jokke mamma, jonas och malin ska till någon marknad som jag inte kommer ihåg vad den heter nu bara för det, men det ska bli mysigt iaf :) Hoppas vädret är bra, ska iaf vara uppehåll tror jag.

Nä, ska börja fixa lite.
Ha det bra

Grattis Erica på 20 årsdagen, hoppas du haft en toppendag :)
Och grattis till mig själv på JOHANNA dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0