Fredag :)

Jaaaa, fredag idag :) som jag längtat till helg, inte för jag ska göra nått spec men ändå. Åker hem till Kimstad ikväll och ska umgås med päronen hela helgen.
Nu har jag precis fixat klart mig, fick bli dusch nu på morgonen, orkade inte igårkväll. Riktigt skönt att duscha på morgonen, men så jobbigt att föna håret och platta och allt det där:/ men det går om man går upp en kvart tidigare:)

Ikväll åker min käraste till Västervik, ska spela golf hela helgen så därför valde jag att stanna hemma. Men kommer kännas konstigt att sova utan varandra hela helgen när man har bott och umgåts med varandra varje dag nu sen i mars! men det går fin fint, skönt att komma ifrån varandra ibland och sakna, då blir det extra mysigt när vi ses igen på söndag:)

Nää nu ska jag borsta tänderna och sådär.
Men ha en bra dag i det inte så jätte fina vädret men varmt är det ändå.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0