Godnatt

Ligger i sängen nu dags att sova.
Tillbringat dagen med sandra, riktigt mysigt. Var först på Ikano med henne och susann, sen brasa vi hem till dem och åt mat och myste, Var även förbi på en fika hemma hos mamma och pappa :)
Imorgon blir det upp skapligt. Jag och mannen ska till ikano en sväng, sen storhandla som säkert ingen annan kommer göra imorn, löning :) Gillar vi.  Sen vid 3 ska jag in till Nkpg och möta upp Ewe, hem till henne och fixa, sen blir det party hos Erica :) kommer bli riktigt kul tror jag :):):)

Och föresten, min käreste har varit och köpt ny bil idag, Riiiiiiiiiiiiktigt snygg, fasiken så snygg den är, SÅ nu är vi (han) ägare till en Audi A3 :)

Det var det, nu börjar ögon bli super trötta. Godnatt , sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0