Helgen runt hörnet;)

yesyes, fredag imorn. Tusan vad gött. Vad förbi systemet på lucnhen idag och handlade hem lite godsaker, muma. Blir rosé och lite vit imorn, några jordgubbscider på det ;) Längtar.
Först ut blir det öla direkt efter jobbet, efter det hem och fixa sen ner till Adeline och kröka :)

Dagen idag då, shit vilket piss väder, regn regn regn.. Nu kan det gott bli sol igen. Lagom till nästa vecka, och till jag går på min semester v30, så sköööönt!
Vad har jag mer hunnit med? Var iväg och handlade när jag kom hem, lite mat och sådär, sen hem och åt. och la i färg i min ursöta utväxt, men nu så nu är den bra igen :) Nu ligger vi och ser på film " collage" lite smårolig sådär. Snart dags för sängen.

Sovgott hörrni, vi hörs imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0